eMAG Black Friday, după trei ore: comenzi de 609 milioane de lei. Biletele la Beach Please! la 10 lei, epuizate în primele 30 de secunde

eMAG Black Friday, după trei ore: comenzi de 609 milioane de lei. Biletele la Beach Please! la 10 lei, epuizate în primele 30 de secunde

eMAG Black Friday după trei ore: comenzi de peste 609 milioane lei și bilete Beach Please! epuizate în 30 de secunde

Black Friday-ul de la eMAG a debutat cu o intensitate impresionantă: în doar trei ore, valoarea totală a comenzilor a depășit 609 milioane de lei, iar interesul clienților tineri a fost puternic marcat de experiențele și biletele la festivaluri. Una dintre cele mai populare oferte a fost la biletele pentru festivalul Beach Please! 2026, puse la vânzare cu doar 10 lei, care s-au vândut integral în primele 30 de secunde. Datorită cererii excepționale, eMAG a decis să suplimenteze stocul de bilete pentru Beach Please! cu reduceri de până la 30%.

Black Friday cu adevărat pentru toți clienții

Tudor Manea, CEO eMAG, a subliniat că evenimentul de anul acesta a pornit cu o energie extraordinară, observând un adevărat maraton al cumpărăturilor încă din primele ore. Categoriile cu cel mai mare interes au fost cele care acoperă nevoile zilnice: produse pentru casă, băcănie, băuturi, petshop și cosmetice, cu un total impresionant de 538.000 de unități vândute doar în acest interval.

Pe lângă produsele uzuale, eMAG a surprins plăcut și prin ofertele variate de gadgeturi electro-IT – telefoane, laptopuri, accesorii, dar și electrocasnice mari și mici, precum televizoare și aparate de uz casnic. Consumatorii au găsit la eMAG și produse mai neașteptate, precum bilete pentru festivaluri la prețuri speciale, mașini, aur sau carne de porc. „Black Friday este un eveniment destinat tuturor, pentru orice nevoie sau dorință, și vom continua să adăugăm oferte pe tot parcursul zilei”, a declarat Tudor Manea.

Roata Norocului atrage sute de mii de participanți

Mai mult de 250.000 de clienți s-au înscris deja la tombola specială prin mecanismul Roata Norocului, având șansa să câștige peste 140 de premii, printre care noul iPhone 17 Pro MAX sau greutatea lor în Pizza Romana de la Luca.

Statistici și recorduri după primele trei ore

  • Plata prin card este dominantă, înregistrând o rată de 79%, în creștere față de 73% anul trecut.
  • 81,7% dintre comenzile livrate vor ajunge prin easybox, în zonele în care acest serviciu este disponibil.
  • Comanda cu cele mai multe produse a inclus 80 de articole diverse din opt categorii, totalizând o valoare de aproximativ 2.200 lei.
  • Cea mai scumpă comandă a fost pentru un automobil Volvo XC90, achiziționat la prețul redus de 71.730 euro (discount 23% față de prețul de listă de 93.000 euro).

Clienții Genius în topul cumpărătorilor

Raportul eMAG arată că 87,75% dintre cumpărători au accesat ofertele de Black Friday de pe telefonul mobil, iar aproape un sfert dintre aceștia beneficiază de abonamentul Genius, care le oferă extra avantaje.

Cele mai rapide produse vândute:

  • Biletele la festivalul Beach Please! 2026, în Costinești, 8-12 iulie 2026, la prețul simbolic de 10 lei, s-au epuizat în doar 30 de secunde.
  • iPhone 15 (128GB, 5G, culoare neagră) a fost vândut în 500 de exemplare în doar 50 de secunde, la prețul redus de 1.999,99 lei (minus 39%).
  • Televizorul Star-Light LED 32DM6601, Smart, 80 cm, a dispărut în mai puțin de un minut, la un preț de doar 199 lei după o reducere de 63%.
  • Aparatul de tuns all-in-one Philips MG9530/15 s-a epuizat în 56 de secunde la prețul de 99,99 lei (reducere 52%).
  • Laptopul Acer Aspire Lite 15, cu procesor Intel Celeron, 8GB RAM și 256GB SSD, a intrat rapid în top, vândut în 97 de secunde la preț redus cu 52%.
  • Mixerul de mână Heinner HM-400BG, la numai 19,99 lei, a fost epuizat în 97 de secunde.
  • Uscătorul de păr Philips EssentialCare a fost redus cu 66%, vândut în 98 de secunde.

eMAG Marketplace: partenerii locali au avut vânzări în creștere semnificativă

Sellerii din eMAG Marketplace au înregistrat o creștere cu 26% față de Black Friday-ul de anul trecut, cu peste 481.000 de produse vândute în primele trei ore. În total, 12.000 de parteneri au primit comenzi în acest interval scurt.

Cele mai căutate categorii:

  • Cosmetice, suplimente și produse de înfrumusețare: 515.000 unități
  • Băuturi, produse de băcănie, petshop și curățenie: 556.000 unități
  • Jucării și articole pentru copii: 242.000 unități
  • Laptopuri, IT, birotică și cărți: 75.000 unități
  • Electrocasnice, televizoare și echipamente audio-video: peste 180.000 unități
  • Telefoane, tablete și accesorii auditive: 99.000 unități
  • Electrocasnice mici: 119.000 unități
  • Produse fashion și sportive: 66.000 unități
  • Mobilier și articole pentru casă: 111.000 unități

Produsele speciale comercializate în timpul Black Friday:

  • 5.600 bilete și experiențe la festivaluri precum Untold, Electric Castle, Summer Well și Beach Please!
  • 895 nopți de cazare oferite în pachete turistice
  • 3.557 grame de aur și monede vândute
  • Peste o tonă de carne de porc comercializată
  • 13 automobile
  • 2.400 bilete de avion
  • 12.700 pachete de sănătate achiziționate

Top județe după valoarea medie a comenzilor

Printre județele cu cele mai mari sume cheltuite în medie de client se numără:

  1. Dolj
  2. Ilfov
  3. Constanța
  4. Timiș
  5. Giurgiu

Astfel, primele ore de Black Friday la eMAG au confirmat așteptările privind interesul masiv al clienților, care au declarat că sunt pregătiți să profite de zilele întregi de reduceri, indiferent de categoria de produse dorită. Cu o gamă extinsă și oferte suplimentate constant, eMAG continuă să fie lider al evenimentului de shopping din România, îmbinând tradiția cu inovația și oferind produse pentru toate gusturile și bugetele.


Alexandru Radu

Alexandru Radu are 30 de ani și este născut și crescut în Timișoara, în zona Fabric. Absolvent de Jurnalism la Universitatea de Vest, Alex îmbină în articolele sale rigurozitatea informației cu pasiunea pentru orașul său natal. Scrie clar, direct și întotdeauna cu un ochi atent la ceea ce contează pentru comunitate: inițiative locale, decizii administrative, viața culturală și socială din orașul de pe Bega. Îl vei găsi deseori în Piața Victoriei sau pe malul Begăi, surprinzând în notițe momentele mici care definesc spiritul Timișoarei. Pentru el, azi în Timișoara este mai mult decât știri — este cronica vie a unui oraș în continuă mișcare.

Știri Generale

Știri Generale
Bulgaria se mobilizează rapid după ce afacerea Gunvor-Lukoil a fost trântită de SUA, ca să-și salveze unica rafinărie. În România, unde Lukoil are o rafinărie și 320 de benizinării, e o liniște asurzitoare
Ce s-a întamplat ieri - 6 noiembrie 2025 - în Iasi
Ce s-a întamplat ieri - 6 noiembrie 2025 - în Timisoara
Ce spune Carrefour despre plecarea din România – Poziţia oficială a retailerului francez
Ce spune Nicuşor Dan despre pericolele majorării salariului minim
Cel mai mic preț la energie electrică din România. PPC a dat drumul ofertei limitate care e mai bună decât a Hidroelectrica. Cât timp e valabilă
Cele mai importante evenimente culturale din Iasi - 7 noiembrie 2025
Cele mai importante evenimente culturale din Timisoara - 7 noiembrie 2025
CSM Lugoj câștigă acasă împotriva campioanei Olandei și avansează în turul următor al Challenge Cup la volei
DevHub își extinde birourile în Palas Iași și Iulius Town Timișoara și continuă recrutările masive
eMAG Black Friday, după trei ore: comenzi de 609 milioane de lei. Biletele la Beach Please! la 10 lei, epuizate în primele 30 de secunde