CFR: Trafic îngreunat pe linia spre și dinspre litoral. Sunt întârzieri de sute de minute
Sursa poza si informatii: Economica.net
Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA se luptă să remedieze întârzierile majore de pe linia feroviară care leagă Capitala de litoral, întârzieri ce au ajuns la sute de minute. Într-un comunicat recent, CFR a subliniat eforturile neîntrerupte ale echipelor de intervenţie pentru a readuce situaţia la normal şi a asigura siguranţa călătorilor.
Din nefericire, în această perioadă, trenurile care operează pe Magistrala 800, ce leagă București de litoralul Mării Negre, înregistrează întârzieri semnificative. Potrivit informaţiilor curente de la Gara de Nord, trenul cu cel mai mare decalaj la sosire este IR 11682, operat de Softrans Călători, cu o întârziere de 200 de minute faţă de ora programată de sosire, 18:15. Alte trenuri, precum IR 11684, gestionat tot de Softrans, şi IRN 11502, al companiei Astra Trans Carpatic, au întârzieri cumulate de 130 şi, respectiv, 120 de minute. În plus, IR 1682, operat de CFR Călători, este întârziat cu 110 minute, iar IC 536 are un decalaj mai mic, de 45 de minute.
La plecarea din Gara de Nord, trenurile spre Craiova, IR 1996 şi RE 11615, sunt printre cele mai afectate, acumulând întârzieri de 175 şi, respectiv, 170 de minute. Trenul RE 11635, care se îndreaptă spre Braşov, a adunat deja 100 de minute de întârziere, în timp ce IRN 11502 spre Arad şi RE 9215 spre Piteşti suferă întârzieri de 90 şi, respectiv, 80 de minute. De asemenea, IC 536, spre Braşov, a acumulat 40 de minute de întârziere la plecare.
CFR a anunţat că echipele sale lucrează continuu pentru a remedia problemele întâmpinate şi pentru a monitoriza permanent zona, astfel încât traficul să fie reluat în condiţii optime cât mai curând posibil. În acest context, călătorilor li se recomandă să verifice orarul actualizat al trenurilor înainte de a călători, pentru a evita eventualele neplăceri cauzate de întârzieri.
În ciuda disconfortului creat, CFR îşi reafirmă angajamentul de a restabili traficul feroviar în condiţii de siguranţă. Compania este conştientă de inconvenientele întâmpinate de călători şi îşi propune să rezolve situaţia cât mai rapid posibil. Experienţele actuale subliniază complexitatea gestionării traficului feroviar în perioade de criză, iar CFR îşi doreşte să arate că poate răspunde eficient provocărilor.
Prin urmare, pasagerii sunt sfătuiţi să rămână informaţi şi să se asigure că sunt pregătiţi pentru eventualele modificări ale orarului de călătorie. În pofida acestor dificultăţi, misiunea CFR rămâne aceea de a oferi servicii de calitate şi siguranţă pe căile ferate ale României.