Ultima Secțiune a Autostrăzii A1 Pitești-Curtea de Argeș, Pregătită pentru Deschidere În Câteva Zile – Detalii și Imagini Recente

Ultima Secțiune a Autostrăzii A1 Pitești-Curtea de Argeș, Pregătită pentru Deschidere În Câteva Zile – Detalii și Imagini Recente Sursa poza si informatii: Economica.net

Un videoclip postat recent pe canalul de YouTube al lui Răducu P Drum ne aduce imagini proaspete de pe șantierul secțiunii 5 a Autostrăzii A1 Sibiu – Pitești, unde lucrările se apropie de finalizare. Cu comparații clar evidențiate față de situația de acum două săptămâni, clipul arată progresul impresionant realizat în această perioadă.

Ultima porțiune de 14,57 km în curs de finalizare

Acesta este anunțul făcut de Sorin Grindeanu, ministrul interimar al Transporturilor, la data de 21 mai. Primii kilometri ai acestei porțiuni sunt acum pregătiți pentru inaugurarea așteptată să aibă loc în iunie. CNAIR, prin directorul său general Cristian Pistol, a confirmat de asemenea că secțiunea va aduce o îmbunătățire semnificativă pentru circulația între București și Curtea de Argeș, pe un traseu de aproximativ 140 km.

Lucrări finale înainte de deschiderea traficului

În segmentul dintre Băiculești și Curtea de Argeș, compania italiană WeBuild, bine organizată și eficientă, îndeplinește ultimele sarcini necesare. Aceste lucrări includ conectarea cu DN73C, instalarea de parapete, trasarea marcajelor rutiere, montarea semnalizării verticale și integrarea sistemelor ITS.

Cu o pre-recepție deja începută de CNAIR pentru tronsonul Băiculești – Curtea de Argeș, Irinel Ionel Scrioșteanu, secretarul de stat în Transporturi, a subliniat că acest lot va marca prima deschidere de autostradă în România în 2025. În plus, o parte semnificativă a secțiunii, circa 15,7 km între Bascov și nodul rutier Băiculești, este deja accesibilă publicului de anul trecut.

Cine este responsabil pentru construirea Autostrăzii A1 Sibiu – Pitești?

Secțiunea 1, cuprinsă între Sibiu și Boița, este deja operațională grație eforturilor companiei Porr, care lucrează și la secțiunea 4 Tigveni – Curtea de Argeș, unde se construiește primul tunel autentic de autostradă din România. Secțiunea 2, aceasta fiind între Boița și Cornetu, este dezvoltata de consorțiul turco-român Mapa – Cengiz. Italienii de la WeBuild se ocupă de restul lucrărilor, având în sarcină secțiunile Cornetu – Tigveni și Pitești – Curtea de Argeș.

Pe scurt, infrastructura rutieră din România continuă să se îmbunătățească semnificativ datorită acestor proiecte ambițioase, iar deschiderea completă a Autostrăzii A1 Sibiu – Pitești va reprezenta un progres semnificativ pentru conectivitatea și mobilitatea în regiune. Având în vedere apropiata finalizare a lucrărilor, românii așteaptă cu nerăbdare ziua în care vor putea călători mai rapid și mai în siguranță între aceste orașe importante.


Alexandru Radu

Alexandru Radu are 30 de ani și este născut și crescut în Timișoara, în zona Fabric. Absolvent de Jurnalism la Universitatea de Vest, Alex îmbină în articolele sale rigurozitatea informației cu pasiunea pentru orașul său natal. Scrie clar, direct și întotdeauna cu un ochi atent la ceea ce contează pentru comunitate: inițiative locale, decizii administrative, viața culturală și socială din orașul de pe Bega. Îl vei găsi deseori în Piața Victoriei sau pe malul Begăi, surprinzând în notițe momentele mici care definesc spiritul Timișoarei. Pentru el, azi în Timișoara este mai mult decât știri — este cronica vie a unui oraș în continuă mișcare.

Știri Generale

Știri Generale
Autostrada Bucureștiului A0: Lotul 3 Sud va fi dat în trafic pe 30 iunie, plus/minus maximum două zile – oficial Transporturi
Campioni Naționali la Rugby în 7! VIDEO și Detalii din București
Ce se va întâmpla în Iran? Bombardiere B-2 au decolat de la o bază din SUA
Cota de TVA de 19% nu va crește în această vară – anunț oficial
Detalii Despre Votul pentru Vicepremier și Miniștri
Fiecare și-a meritat-o pavează drumul spre o nouă tragedie - Protest antifemicid, simbol al schimbării.
FOTO Imagini dezolante. Se vând cinci carcase ale avioanelor Blue Air, cu prețuri de la 10.000 de euro
Guvern de sacrificiu pentru eliminarea privilegiilor și sinecurilor  - Un nou început fără cheltuieli nejustificate
Horia Colibășanu, alpinistul din Timișoara, înaintează spre cucerirea Nanga Parbat, vârful de 8.125 metri din vestul Himalayei
Macron anunță că europenii își vor intensifica negocierile cu Iranul
MAE: 15 cetățeni români și membri ai famililor acestora au fost evacuați din Iran și au ajuns în România