Thomas Estrany, H&M: România rămâne o piață „promițătoare și dinamică”. Cum se reinventează lanțul de fashion

Thomas Estrany, H&M: România rămâne o piață „promițătoare și dinamică”. Cum se reinventează lanțul de fashion Sursa poza si informatii: Economica.net

Retailerul suedez de modă H&M continuă să inoveze și să se adapteze pe piața din România, descrisă ca fiind „promițătoare și dinamică” de către Thomas Estrany, Country Manager pentru Grecia în Regiunea Europa de Est. Recent, H&M a redeschis un magazin în Promenada Mall sub un concept inovativ, care acum include și secțiunea H&M HOME, toate fiind parte dintr-o strategie de remodelare a magazinelor cheie din România.

În planurile de viitor ale H&M sunt incluse și magazinele situate în centrele comerciale București Mall și Mega Mall București. Aceste remodelări au ca obiectiv principal optimizarea fluxului de clienți și îmbunătățirea nivelului serviciilor oferite, a declarat Estrany pentru Economica.

„Ne concentrăm pe o creștere inteligentă și axată pe clienți, prin adaptarea atât a locațiilor, cât și a formatelor și a experiențelor oferite, fie ele fizice sau online. Extinderea noastră nu vizează doar deschiderea mai multor magazine, ci și îmbunătățirea modului în care interacționăm cu clienții, adaptându-ne la preferințele și comportamentele acestora de cumpărare. În 2025, avem în plan alte remodelări strategice în locații importante, cu scopul de a îmbunătăți experiența clienților”, a explicat Estrany.

Creșterea continuă și direcțiile strategice

Încă de la debutul său pe piața locală, în 2007, H&M a observat o cerere tot mai crescută nu doar pentru moda accesibilă și modernă, ci și pentru opțiuni sustenabile. Cu peste 50 de magazine în întreaga țară, compania este bine poziționată să îndeplinească așteptările clienților în continuă schimbare. Thomas Estrany subliniază că România este o piață cu potențial, având consumatori bine informați și familiarizați cu mediul digital, fiind conștienți de importanța raportului calitate-preț.

Investiții în digitalizare și sustenabilitate

În contextul unei piețe aflate în schimbare și conform strategiei globale, H&M investește semnificativ în digitalizare. Aceste inițiative includ optimizarea costurilor și utilizarea tehnologiei pentru îmbunătățirea eficienței angajaților. Retailerul continuă să integreze mediile fizice și digitale, concentrându-se pe experiența omnichannel.

Magazinele online reprezintă un punct de importanță strategică, H&M investind în consolidarea operațiunilor prin optimizarea navigației și implementarea de instrumente inovatoare de căutare. Estrany punctează că digitalizarea este un pilon central al strategiei globale H&M, iar angajamentul de a furniza o experiență de cumpărare fluidă și personalizată este reflectat și în introducerea unor secțiuni inspirate, precum „The Studio”, dedicată selecțiilor realizate de experții în modă.

De asemenea, retailerul utilizează sisteme avansate în magazinele fizice pentru a îmbunătăți acuratețea stocurilor și pentru a accelera reaprovizionarea, ceea ce conduce la operațiuni mai eficiente.

Perspectiva asupra echipei și eficientizarea resurselor

Conform declarațiilor lui Thomas Estrany, H&M își propune în 2025 să-și consolideze echipa prin dezvoltarea competențelor adecvate și susținerea creșterii interne. Alocarea eficientă a resurselor, inclusiv în ceea ce privește personalul, face parte dintr-un plan mai amplu de eficientizare inițiat în 2022. Acesta include reducerea personalului și reașezarea echipelor pentru a răspunde mai bine nevoilor clienților.

La finalul anului 2024, H&M avea în România 936 de angajați, cu 45 mai mulți față de anul precedent, chiar și în contextul unei tendințe generale de reducere a numărului de angajați la nivel global.

În concluzie, prin investiții în tehnologii inovatoare și printr-o strategie axată pe sustenabilitate și conectivitate digitală, H&M își reafirmă angajamentul față de piața din România, vizând o creștere sustenabilă și adaptabilă la nevoile consumatorilor moderni.


Alexandru Radu

Alexandru Radu are 30 de ani și este născut și crescut în Timișoara, în zona Fabric. Absolvent de Jurnalism la Universitatea de Vest, Alex îmbină în articolele sale rigurozitatea informației cu pasiunea pentru orașul său natal. Scrie clar, direct și întotdeauna cu un ochi atent la ceea ce contează pentru comunitate: inițiative locale, decizii administrative, viața culturală și socială din orașul de pe Bega. Îl vei găsi deseori în Piața Victoriei sau pe malul Begăi, surprinzând în notițe momentele mici care definesc spiritul Timișoarei. Pentru el, azi în Timișoara este mai mult decât știri — este cronica vie a unui oraș în continuă mișcare.

Știri Generale

Știri Generale
Autostrada Bucureștiului A0: Lotul 3 Sud va fi dat în trafic pe 30 iunie, plus/minus maximum două zile – oficial Transporturi
Campioni Naționali la Rugby în 7! VIDEO și Detalii din București
Ce se va întâmpla în Iran? Bombardiere B-2 au decolat de la o bază din SUA
Cota de TVA de 19% nu va crește în această vară – anunț oficial
Detalii Despre Votul pentru Vicepremier și Miniștri
Fiecare și-a meritat-o pavează drumul spre o nouă tragedie - Protest antifemicid, simbol al schimbării.
FOTO Imagini dezolante. Se vând cinci carcase ale avioanelor Blue Air, cu prețuri de la 10.000 de euro
Guvern de sacrificiu pentru eliminarea privilegiilor și sinecurilor  - Un nou început fără cheltuieli nejustificate
Horia Colibășanu, alpinistul din Timișoara, înaintează spre cucerirea Nanga Parbat, vârful de 8.125 metri din vestul Himalayei
Macron anunță că europenii își vor intensifica negocierile cu Iranul
MAE: 15 cetățeni români și membri ai famililor acestora au fost evacuați din Iran și au ajuns în România